duminică, 24 mai 2009

Donez "bijuuri"
















Am mai gasit ceva de donat, dar lafel, o sa atasez poze maine. Este vorba despre cateva "bijuuri" si anume:
- un inel cu o piatra foarte mare alba, de fapt transparenta. Nepurtat niciodata pentru ca nu este chiar genul meu. Se potriveste la o tinuta moderna si extravaganta.
- o pereche de cercei din argint de forma rotunda, cu cate o pietricica verde in mijloc. Ca sistem de prindere au surub.
- 2 bratari galben-aurii din plastic
- un colier din peitricele de culoare cafenie.

11 comentarii:

Jola_Goddess spunea...

Pot sa iau eu inelul si cerceii? :)
daca da, mail-ul meu este manuela_olaru@hotmail.com, merci!

Mihaela spunea...

Imi poti da mie colierul?

Mihaela spunea...

mail-ul meu este sunamita_i@yahoo.com , am uitat sa il las si multumesc .

Daruieste online spunea...

Colierul merge la Mihaela (Sunamita) ca si cartile cerute de ea.

Anonim spunea...

buna,as dori bratarile.
pisy_regy_25@yahoo.com

Daruieste online spunea...

Eu sunt din Ploiesti, tu? Cum vrei sa facem?

Anonim spunea...

ma numesc raluca si sunt din braila.ai putea trimite prin posta?mersi mult.

Daruieste online spunea...

Da, trimite-mi adresa ta completa pe mail ca sa le pun la posta

anamarya spunea...

inelul poate veni la mine?

JolaGoddess spunea...

Imi pare rau, dar inelul si cerceii vin la mine :)

Anonim spunea...

mai este ceva valabil?

Trimiteți un comentariu