duminică, 24 mai 2009

Pentru iubitorii lecturii











Pentru ca tot am inceput seria donatiilor, expun si o serie de carti din cele 3 stive pe care intentionam sa le arunc, ca nu mai aveam loc de ele in casa. Nu sunt titluri foarte cunoscute dar sunt foarte interesante.
Avem asa:
- Lapusneanu si Patrupacate - Vicentiu Donose
- Paludes, Prometeu rau inlantuit - Andre Gide
- Mascarada - Alberto Moravia
- Vanatoarea Diavolului - Richard Lourie
- Drumurile lui Ion Neculce - Dan Smantanescu
- Amintiri - Serban Cioculescu
- Refugii - Augustin Buzura
- Pentru totdeauna - Barbara Cartiland (e gen Sandra Brown)
- Parlons Francais! - din genul "Invata limba franceza"
- Teatru - Lucian Blaga
- Ispitirea lui Pescara - Conrad Feroindn Meyer
- Scrieri Alese - I. Heliade Radulescu
- Abecedarul umorului - Hasek
- La sud de Riob Bravo - Niculae Franculescu
- Viata lui Quintus Fixlein - Jean Paul
- Economia mondiala - Radu Vasile
Si cateva carti de istorie:
- Istoria Romaniei in Date
- Caderea Constantinopolelui - Vintila Corbul
- Cronica Participarii Armatei Romane la razboiul pentru independenta 1877-1878
Pentru cei interesati ar mai fii inca de doua ori pe atatea carti.
As prefera ca doritorul sa fie din Ploiesti, ca nu vad cum as trimite acest brat de carti prin posta.

11 comentarii:

Sunamita spunea...

Se poate sa primesc eu cartile:
Parlons Francais
Scrieri alese
Istoria Romaniei in date
Caderea Constantinopolului
??? Stau foarte aproape de Ploiesti. mail-ul meu este sunamita_i@yahoo.com

Daruieste online spunea...

Cu cea mai mare placere. Iti voi scrie un mail sa vedem cum stabilim sa ne intalnim.

Unknown spunea...

Vreau si eu carti!! Stau aproape de Ploiesti. Adresa mea de mail e ciripel_danutz@yahoo.com

Anonim spunea...

buna cum se face sa pun sie u un anunt mulotumesc
vreau si eu acrti dak mai ai alyna_draguta09@yahoo.com
va multumesc

Daruieste online spunea...

Spuneti-mi ce carti vreti fiecare

Daruieste online spunea...

Pentru a posta un anunt da-mi mail la daruiesteonline@gmail.com

Daruieste online spunea...

alyna_scumpa09@yahoo.com mi-a scris ca vrea cartile 1,,4,5,6,7,8,9,11.
Pentru a va inscrie la un obiect postati comentariu, pentru alte anunturi de facut pe blog scrieti mail. O asteptam si pe Alexandra sa ne spuna ce carti vrea.

Anonim spunea...

si cartea nr 3dak se poate

Anonim spunea...

va trimit maill cucu adresa:D

Anonim spunea...

cu adresa offf
mai gresesc cu scrisu:*:*

Anonim spunea...

mersi mult:*:*

Trimiteți un comentariu