marți, 2 iunie 2009

Ramona cauta lucrusoare, jucarii pentru bebelusi

Buna, am un baietel de 5luni si o fetita de 1 an jumate .Daca aveti hainute, jucarii, sau orice altceva, le primim cu mare placere,nu conteaza cat sunt de folosite. Oricat de mic ar fii ajutorul pt. mine ar insemna enorm .Va pup si sanatate multa (sper ca n-am deranjat pe nimeni cu acest subiect deschis insa am nevoie de ajutor ,trec printr-o situatie mai dificila si chiar nu mai pot face fata, sper insa sa-mi revin in scurt timp pt. ca nu-mi face placere sa cer ) Va multumesc pentru intelegere !

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ramona.Am eu cateva jucarii de plus.Ti le pot oferi cu mare placere.
Scrie-mi pe adresa anaoglinda@yahoo.com
Numai bine, Anna

Anonim spunea...

necunoscuta_de_nicaieri08@yahoo.com Am eu cate ceva.

carita de angel spunea...

am si eu un puiut de 5 luni daca aveti lucrusoare care va prisosesc raysucai mele i-ar folosi tare mult....adresa mea de mail este b2sweet_2fun@yahoo.com

Trimiteți un comentariu